
Karta Gwarancyjna

![]() |
Karta gwarancyjna i warunki gwarancji na wyroby firmy PERFEKT Lubelska Fabryka Okien
Firma PERFEKT Lubelska Fabryka Okien z siedzibą w Lublinie, Mełgiewska 99 zapewnia wysoką jakość produkowanych przez siebie wyrobów przy uwzględnieniu, że długotrwałe i sprawne funkcjonowanie okien uzależnione jest od ich prawidłowego montażu oraz regularnej konserwacji (min. raz w roku) i właściwego zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. 1. Postanowienia ogólne. 1.1 Producent udziela gwarancji na produkowaną przez siebie stolarkę, od daty jej sprzedaży na ściśle okreśłonych zasadach: 24 miesiące - w przypadku sprzedaży, 36 miesięcy - sprzedaż z montażem. 1.2 Do okien oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz na wyposażenie dodatkowe , np. rolety, pochwyty, klamki, nawiewniki, samozamykacze, zamki, elektrozaczepy, wkładki patentowe itp. , okres gwarancji wynosi 1 (jeden rok). 1.3 Gwarancja obejmuje w okresie jej obowiązywania wady materiałowe i produkcyjne, które nie mogły być dostrzeżone przy zakupie, tj. trwałe połączenie elementów i ich właściwe funkcjonowanie. Ujawnione w tym okresie usterki będą usuwane bezpłatnie. O naprawie lub wymianie wyrobu na wolny od wad decyduje Producent. 1.4 Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest przedłożenie Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz uregulowania wszelkich zobowiązań Kupującego za zakupiony towar wobec Sprzedawcy - Producenta. 1.5 Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji Obsługi, do których zobowiązany jest Kupujący we własnym zakresie i na własny koszt. 1.6 Nabywca zobowiązuje się do dokonywania na własny koszt okresowych przeglądów i konserwacji zakupionej stolarki, zgodnie z Instrukcją Obsługi, w celu zapewnienia właściwego działania stolarki. 1.7 Producent nie ponosi żadnych kosztów ponad koszty związane z usunięciem usterki. 1.8 Uznane przez producenta wady będą usuwane bezpłatnie w czasie:
1.9 Reklamacje należy składać w jednostce handlowej, w której dokonano zakupu. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest posiadanie wypełnionej Karty Gwarancyjnej, zapłaconej faktury oraz opisu usterki. 1.10 W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Kupujący pokrywa wszelkie koszty usunięcia usterki, napraw, regulacji, smarowania i innych kosztów z tym związanych. 2. Gwarancją nie są objęte: 2.1 Uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz wywołane wysoką temperaturą i uszkodzenia stolarki spowodowane przez użytkownika po odbiorze towaru. 2.2 Uszkodzenia i wady spowodowane:
2.3. Szyby w przypadku: pęknięcia, zbicia, zarysowania powierzchni zewnętrznych, zaparowania szyb od strony wewnętrznej lub zewnętrznej pomieszczenia, będące skutkiem złej wentylacji pomieszczeń lub czynników atmosferycznych. 2.4. Okucia w przypadku uszkodzenia spowodowane przez: zabrudzenia (np.: tynkiem), niewłaściwą obsługę, rozregulowanie okuć (regulacje dokonuje po montażu ekipa montująca), braku okresowego smarowania zgodnie z instrukcją obsługi i użytkowania. 2.5. Wady, które pozostają niewidoczne po zamontowaniu i nie mają wpływu na wartość użytkową stolarki.
a) zakupioną stolarkę odebrał w stanie kompletnym wraz z Instrukcją Montażu, Instrukcją Obsługi, Użytkowania i Konserwacji
|